978 resultados para Appendices List
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Welsch (Projektbearbeiter): Antisemitisches Flugblatt: Warnung vor der Judenemanzipation. Der Name des Verfassers ist möglicherweise ein Pseudonym
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Welsch (Projektbearbeiter): Bewilligung der böhmischen Märzforderungen: Gleichberechtigung der tschechischen mit der deutschen Sprache in Verwaltung und Unterricht, Einberufung einer Volksvertretung auf breiter Grundlage (aktives Wahlrecht 25, passives 30 Jahre), Einrichtung einer verantwortlichen Zentralbehörde in Prag. Des weiteren: Völlige, jedoch nicht entschädigungslose Aufhebung des Robots (Frondienst), Gewährung der Judenemanzipation, der Presse- und persönlichen Freiheit sowie des Petitionsrechts, Besetzung der Ämter und Gerichte nur mit zweisprachigen Beamten, Bewilligung einer böhmischen Nationalgarde. Inaussichtstellung der Aufhebung der Patrimonialgerichtsbarkeit; die geforderte Vereinigung der Länder Böhmen, Mähren und Österreichisch-Schlesien soll auf dem kommenden Reichstag erörtert werden
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Bertha Badt
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by Jacob de Haas
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Prepared and arranged by Joshua Bloch
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The purpose of this study was to examine and describe the changes in physician provider workforce, before and after two regulatory changes were implemented by the Texas Workers' Compensation Commission (TWCC) in August and September of 2003: Fee schedules and the Approved Doctor's List (ADL). The number and type of physicians who participated in the program after the changes went into effect were measured and compared to projections based on natural attrition. In addition, interviews with key stakeholders were conducted regarding the program changes. ^ Collectively, this evidence suggests that physician response followed the same patterns as shown in previous research. The number of physicians who continued to participate and bill the Texas workers' compensation program decreased significantly as a result of the regulatory changes. The consequences of these changes on access and quality of care need to be documented with empirical research. The availability of physicians in the workforce is linked to access to care. The type and location of physicians who remained in the system also have impact on quality and access to care. ^